.... стига глупости

Този блог е микс от комични и не до там логични случаи, базирани на основата на личен опит. Съвпаденията с разни хора и разни идеали са напълно умишлени ! Enjoy your reading...

Търсене в този блог

четвъртък, 17 ноември 2011 г.

„Не си ти виновна, АЗ съм !”

Оригинален вариант -„Не си ти виновен, аз съм!” - несъмнено това е реплика, така известна на женската част от населението на планетата. Тя се нарича още  „репликата, която може да те спаси от всяка ситуация!” – спасителната лодка на иначе потъващия Титаник (И наистина действа, когато се налага!). Ако не за друго, винаги влиза в употреба като „удобен, лесен и същевременно ефективен начин да разкараш някого без много шум”!
Едно ново явление, обаче, се забелязва на хоризонта и така да се каже набира   опустошителна скорост с пълна сила. То илюстрира още едно от подводните камъчета, които мъжете подлагат на дамите с цел да  обърнат ролите (съвсем) и  да придобият нашето поведение  ( то не бяха козметики ,епилации , гримове , най-различните процедури, на които се подлагат - не им стигна, че сега искат да ни откраднат и това!).
Не отдавна се случи така, че се запознах с …  интересно момче, симпатяга на кратко (мъж, не знам как да ги наричам 23-24 годишните ;) ), излизахме 1-2 пъти , харесахме се (уж), приятелите ми го харесаха ( веднъж се прежали да излезе с мен и приятелите ми, доста смело J ), ( нелепа случайност, те обикновено са безкрайно критични ;) ) и всичко вървеше що-годе по план ( с други думи започнах да се чудя къде нещата ще се объркат, тъй като без това не може! (законите на природата, които вече съм споменавала не веднъж ) ). Не мина много време и излизаме на среща само двамата. И така разговорът се движеше с умерено темпо – кой какво е правил тези дни, нещо интересно ( ако има ), нищо нетипично, освен нещо, което ми направи силно впечатление и направо си беше трън в очите ми – Той не спираше да споменава бившата си приятелка ! ( найс, а!) Добре, така веднъж, два пъти – търпи се, но на 17-тия път реших да вметна шега (  с цел да се усети какво прави ) по този въпрос. Скандалното в ситуацията не беше шегата ми, а отговорът му – „Не си ти виновна, аз съм !” – WTF ?! След което последваха редица изречения от рода  колко съм умна, красива, добра, интелигентна, забавна, привлекателна и още куп замазванки…НО  не бил готов за обвързване !
Седя си аз, гледам го и си мисля … „тогава какво правиш тогава с мен на среща ?!” Все пак, не  сме на прослушване за конкурса „ Мацка си търси BFF ( best friend forever)” ! И после жените не знаели какво искат! Ето това е поредният ( но за съжаление няма да е последният) пример за това как ние жените сме по-силния пол и мъжете всячески се опитват да ни изместят от тази позиция, не само отричайки този факт, но и подражавайки ни по поведение ! Момчета, излагате се : ))))
 X o x o : )))

Няма коментари:

Публикуване на коментар