.... стига глупости

Този блог е микс от комични и не до там логични случаи, базирани на основата на личен опит. Съвпаденията с разни хора и разни идеали са напълно умишлени ! Enjoy your reading...

Търсене в този блог

четвъртък, 24 ноември 2011 г.

"Явлението"

Или иначе казано  - човек не може да избяга от … вкуса си !
...STOP!

През живота си човек, по едни или други обстоятелства, се запознава с много и различни хора. Тези хора са свързани по между си чрез един или друг признак  -  някои ги свързват професионални интереси, други – лични, от всякакво естество. Трети, обаче, са свързани по между си по друг, индивидуален признак, за съжаление – не по тяхно желание,а чисто съвпадение. Признакът, който ги свързва може да се обобщи с две думи – еднакво име. Да, несъмнено ми се е случвало за 23 години ( без 2 месеца : ) )да се запозная с 1829233  Ивановци, Петъровци, Георги и още 1-2 изключително често срещани имена. Сигурно родителните залагат на сигурното и изпитаното, отколкото на иновативното и провокативното, което в редки случаи е възможно най-доброто решение (;)).  И така при тези обстоятелства, от всичките момчета, които познаваш, на име „Иван” примерно, несъмнено си имала нещо по-така с поне… един … или двама, ако не и повече – добре, нищо странно.
                След направената до тук интродукция, логично е да вметна, че и на мен ми се е случвало такова съвпадение през годините – мъже с еднакви малки имена…а понякога и фамилия, но това не е толкова важно,нали ? Разбира се, че няма да го отпратиш, само защото родителите му са избрали такова име, без Той дори да има право на глас.  Даваш му шанс и се надяваш Той да няма нищо общо с предния „Иван”. Да, ама не –  от среща на среща разбираш колко много общо имат този и предния „Иван” не само визуално ( все пак, в повечето случаи предпочитанията за външен вид се побират долу горе в един профил с много малко отклонение ), но и по характер, навици, интереси, фобии и всичко,за което се сетиш.  На това интересно съвпадение учените му викат „явление”.
                Моето явление ме преследва вече 5-6та година, без дори да му давам и грам повод. Всеки втори, който ми направи впечатление, по един или друг повод,  било то в дискотеката, в бара, приятел на приятел или дори новият съсед от 2-рия етаж, който тъкмо се е нанесъл, при запознанството ми казват едно и също : приятно ми е, аз съм А. и веднага, в ума ми изплува перфектният отговор : Ама разбира се, че така се казваш…! Така се казваш ти, бившето ми гадже, бившето ми гадже преди бившето – мой съсед съсед, който се изнесе преди няма и 2 месеца, най-добрия приятел на моята най-добра приятелка, по когото тайно си падах на времето и сигурно още поне 5 момчета, за които 100 % ще се сетя, ако се постарая! : ))) , а името като цяло не е толкова популярно! Нормално, щом са бивши – значи не се е получило, не  ми е потръгнало, не ми върви и най-вероятно никога няма да ми потръгне с това име, така че прибавям още 1 критерий към скромния си списък с изисквания за бъдещия си boyfriend ИМЕТО Е ОТ ЗНАЧЕНИЕ! 
                                                          x o x o  :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар